בנט מודה: "למדתי שיעור חשוב על מגבלות הכוח"

דוד קורצווייל No Comments on בנט מודה: "למדתי שיעור חשוב על מגבלות הכוח"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול (א') התקיים כנס לחינוך פוליטי של משרתי שנת שירות בתנועת הצופים בתיאטרון רמת-גן בהם השתתפו אורי זכי כנציגה של 'מרץ', מירי רגב כנציגתה של מפלגת 'הליכוד', ציפי לבני כנציגתה של 'המחנה הציוני', שי פירון כנציגה של מפלגת 'יש עתיד' ונפתלי בנט כנציגו של 'הבית היהודי'.

נפתלי בנט: "הלכתי מהר מידי עם אלי אוחנה. למדתי שיעור חשוב על מגבלות הכוח שלי"
בנוגע לסוגיית אלי אוחנה מסר נפתלי בנט העומד בראש מפלגת 'הבית היהודי': "הלכתי מהר מידי עם אלי אוחנה ולמדתי שיעור חשוב על מגבלות הכוח שלי. בליל יום רביעי, הלילה בו החליט לחזור בו מכניסתו לפוליטיקה- ניסיתי במשך שעות ארוכות לשכנעו להמשיך איתנו, אבל הוא כבר הגיע להחלטה.

בנוגע ליחסו כלפי האוכלוסייה הערבית בישראל אמר בנט: " מי שטוען שאני לא מכבד ערבים כנראה לא היה פה בשנתיים האחרונות. עשיתי כשר הכלכלה עבור האוכלוסייה הערבית מה שלא עשו לפניי 20 שנה. אני אלחם על הזכויות של הערבים בישראל, אבל לא אקבל גילויי אלימות או לאומנות נגדנו כמדינה יהודית."
שי פירון: "תפסיקו לדבר על אשתו של נתניהו. הנהנתנות שלו היא לא הבעיה המרכזית"
שי פירון ממפלגת 'יש עתיד' אמר בכנס: " לא הספקנו להוריד לשטח את הדברים שתכננו לקדם בתחום החינוך. אני מבואס, עצוב ומתוסכל שלא הספקנו לעשות את מה שרצינו. היינו בדרך למהלך תרבותי שישנה את האופן בו גדלה החברה הזו.

ביחס לפרשת שרה נתניהו והבקבוקים הממוחזרים הגיב פירון: "צריך להפסיק לדבר על אשתו של נתניהו. בעיית מחזור הבקבוקים היא לא הבעיה המרכזית שעלינו לדון בה. נתניהו מוביל אותנו לחיים בלי תקווה בכל הסוגיות הבוערות שעל סדר היום של מדינת ישראל. הנהנתנות שלו היא ביטוי ל'אין דרך' שלו- אבל היא לא הבעיה המרכזית. ההעדפה שלי היא לא לראות אותו כראש ממשלה בקדנציה הבאה"

ציפי לבני: "אבו מאזן הפסיד הזדמנות אמתית להביא שלום לבני עמו"
ציפי לבני מ'המחנה הציוני' אמרה: "למרות שיש לי ביקורת גדולה על ההתנהלות של נתניהו, חשוב לי להיות הוגנת ולומר שאני מרגישה שאבו מאזן הפסיד הזדמנות אמתית להביא הסכם לבני עמו. התשובה של אבו מאזן לניסיונות לקחת את ההסכם צעד אחד קדימה הייתה חוסר האמון שלו בביבי. הוא ראה את החולשה של ביבי ביחסי החוץ וניצל אותה לטובתו באמצעות דרישות חד צדדיות שנועדו להשיג מהעולם את ההסכם שהם מייחלים לו"

אורי זכי: " עלינו לסגת מרמת הגולן"
אורי זכי, מטעם מפלגת 'מרץ' אמר בכנס: "אנחנו כובש זר ביהודה ושומרון שנמצא שם רק בכוח הנשק. ההתנהגות של ביבי ודומיו היא פחדנית: אני לא מוכן לתת לאף אחד, ובטח שלא לאבו מאזן לקבוע האם אנחנו נהיה מדינה יהודית או לא. אני לא אומר להם מי הם ואני לא רוצה שהם יגדירו מי אני. רק אנחנו נקבע את זהותנו."

עוד הוסיף זכי בנוגע ליחסו לחלוקת רמת הגולן: "על-אף שהסכסוך ברמת הגולן אינו דומה לסכסוך הישראלי פלסטיני, אני חושב שתמורת שלום עם סוריה כאשר היא ריבונית ויציבה- עלינו לסגת מרמת הגולן".



0 תגובות